Merhaba güzel Anneler
Bebeğim 16 günlük aşağı yukarı 1 hafta önce gaz sancısı başladı
Uykudan uyandırıyor emzirmek için ve emzirdikten sonra gaz sancısı yüzünden uyutana kadar 1-1,5 saat geçiyor anlayacağınız yarım saat sonra tekrar uyandırmak zorunda kalıyorum emzirmek için
Bana çok acımasızca gelmeye başladı yavrum hem uykusuzluk çekiyor hem sancidan uyuyamıyor
Bi taraftan yazık uyusun diyorum bi tarftanda aç kalacak diye üzülüyorum ne yapacağımı şaşırdım
Ne olur yardım edin
Bu arada kendim kimyon, rezene gibi çaylar içiyorum yinede böyle..