Merhaba arkadaşlar ben bugün tetanoz aşısının 3. Dozunu oldum doğumdan sonra da yapılıyormuş ve suan 2,5 aylık bebeğim var emziriyorum. Aşı yapan ebeye sormayı unuttum bebeğime bir zararı olur mu vurulduğum aşının ? Sizlerde doğumdan sonra yaptırdınız mı tetanoz 3. Dozunu yazarsanız sevinirim