Hacerr Bunları bugün aldık sağlık ocağındaki verılenlerı bırakmıstık nasıl kullanıyor acaba eczaneci bırsey dememiş bız kendı araştırmamıza gore aldık bu arada kızım 4 gun sonra 5 aylık olucak
Hacerr Nova35 5 aylık olcak kızım damla şeklinde bı damla yazıyor diye bı damla vermıstık 😑3 yapalım o zaman sagolun
Nova35 Hacerr bıngıldağın kapanması için cok önemli d vitamini. O yüzden 3 damla yeterli geliyomus. 1 yasına kadar da kullanılması gerekiyor. Rica ederim yardımcı olduysam sevindim 😊
Meltemhiradayanc Hacerr canim yalnis almissiniz 1 yas oncesi 400iu olacak 1yas sonrasi 600iu gunde ac karina 1 fıs seklinde bizde kullaniyoruz dogdugundan beri oceand3