balpetegimmmm Sütüm su gibi mi? Rengi hafif sarı olmadı gerrkmez mi ? Rengi normal mi ? [url=https://www.hizliresim.com/im1jse6][img]https://i.hizliresim.com/im1jse6.jpeg[/img][/url]
bidibidibidi balpetegimmmm neresi su ayol maşallah sütün de var 😊 öyle herkese gösterme nazar olursun
AND-20 balpetegimmmm evet normal şimdi yavaş yavaş emdikçe kıvamlı oluyo birazcık daha o şu gibi görüntüsü bembeyaz oluyo emzirin bol bol istedikçe verin
zeytingozlusaremm Normal cnm ilk kolostrum sarı sonra beyaz tabi sütü yağlı olan annelerimizin hep sapsarı ☺️Benim ki de beyazdır