Mircet Nevolizm 5. Diş çıkıyor ilkte bence çok mutlu olmuştum ama şimdi biraz ara versin çocuk bi kendine gelsin diyorum iki günden beri ateşi düşmedi
Eskibankaciyenianne Nevolizm bizde 6 ay 17 gunliguz neden çıkmadı diye herkes konuşuyor masallaj size demek daha vakti var her bebek özel sonucta bize de nasip olsun incimiz❤🧿
Nevolizm Eskibankaciyenianne ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi demişti doktorumuz o yüzden hep geç çıkmasını istemiştim cnm ama demekki zamanı simdiymis 😍 Rabbim sizede nasip etsin zor bir.surec ama bir o kadar da heyecanlı ☺️…
Masumanee Benim bebeğimin Alt diş etinde sivilce büyüklüğünde bir beyazlık var o diş mi aceba geceleri uyumuyor bide emerken ısırıyor normalde çok uslu bir bebek gün boyu kucağıma almamı istiyor
Nevolizm Masumanee Evet kesinlikle diş benim bebeğimde öyleydi sonra bir baktım küçücük bir inci var ağzında belli belirsiz 😍☺️ …