Ozgeee35 Bı yerde hata yapıyorsam beni düzeltin lütfen çünkü üç aydır kızım sadece yarım kilo almış . Günlük Menümun son hali şöyle: Sabah 7:00-150 CC mama Saat 11:00-kahvalti(yumurta sarısı-yogurt-cay kaşığı kadar lor) Saat 14:00-150 CC mama Saat17:00-120 CC mama Akşam yemeği-19:00-corba-yogurt) 22:00-150 CC mama Kapanış
Yelda35 Ozgeee35 oğlum 10,800 kilo sabah meme,kahvaltı, öğlen çorba, ara öğün meyveli yoğurt, akşam yemeği, gece yatmadan mama aralarda meme emiyor canım
oyanamoy Ozgeee35 canım benim kızım da 1 hafta sonra 9 aylık olacak. 8.700 kilosu ve 1 aydır hiç kilo almadı. Ama doktorumuz iyi diyor. Bizim menümüz de hemen hemen sizinki gibi. Ben biraz daha sık tutuyorum yemek aralıklarını 2 saati geçirmiyorum. Benim kız biraz çabuk acıkıyor da 😊 Ama yine de pek kilo alamıyor artık. Diş dönemi, büyüme atakları derken artık pek kilo alamazlar galiba 😒
Serifeelifasel Ozgeee35 Benim kızım sadece 600 gram almış üç aydır 7800 gram sadece anne sütü alıyor ek gıdayı üç dört gündür yiyor reddediyordu ama doğum kilosuna göre doktorumuz normal dedi değerleri falan normal
Adnsare_p Ozgeee35 benim kızımda 8.600 canım bende öğlenleri yemek veriyorum sonrası mama meyve kahvaltımız yok sadce iki aydır aynı kiloda kalmış bende çok şaşkınım herşeyi düzenliydi ama ebemiz gayet olması gerektiği kadar dedi biz anneler az buluyoruz
Ozgeee35 Adnsare_p Evet kilo alımı yavaşlayınca kendimizde sorun arıyoruz ama olması gerektiği gibi sanırım insan sormadan edemiyor teşekkür ederim
Boncugunmelegi Bende şok oldum bu ay 7 aylık oldu 6.650 olmuş 5. Ayda ek gıdaya başladık günde üç öğün yiyor mama yada kahvaltı yoğurt meyve çorba şeklinde vallahi şaşırdım birde emiyor 🙄 test yaptırdık bakalım doktor ne dicek