Aysenurrt Şiddetli baş ve boğaz ağrım var başka bi ağrım veya halsizlik yok korona belirtisi mi bu eğer öyleyse bebeğime geçer mi 🥺
SeherRonyaMelek Aysenurrt olabilirde olmayabilirde bende sadece boğaz ağrısıyla başlamıştı test yaptırmalısınız kesin sonuç için
tatlisert Aysenurrt herkesin belirtileri farklı oluyor. Bence yarın test yaptırın ona göre tedbirinizi alırsınız. Bende hafif boğaz ağrısı, halsizlik ve ses kısıklığı olmuştu. Eşime ve oğluma bulaşmadı.
SeherRonyaMelek Aysenurrt gidip hemen test yaptırın bence ona göre önlem alırsınız ben olduğumda kızım 14 aylıktı ona bulaşmadı
birkizannesi_ Benim karantinam yeni bitti. Ve evet çok şiddetli baş ağrısı yaşadım 1 gün sonrası hafif geçti ama tat ve koku hala yok. Gidip test vermeniz en doğrusu. Kızım 18 aylık gece huysuzluk dışında bişeyi yoktu geçmiş olsun
SeherRonyaMelek Aysenurrt ilaç kullanmadım canım hamileydim çünkü . Boş bol portakal , c vitamini içeren şeyler tükettim. Öksürük için tarçınlı süt içtim . Birde bol soğan sarımsak böyle atlattım
Asra42 @Aysenurrt 1 aylikti bebegim kovit gecirdigimde ☺ilac falan kullanmadim emzirdim bol bol cok şükür bisey olmadi ama sadece son 1 hafta kdr nefesim kesiliyordu nefes alamıyordum antibiyotik verdi doktor onu kullandim bol c vitamini aldim yememi beslenmemi guzel yaptim cok şükür atlattik bi test yaptir insaallah bisey çıkmaz 😊