Bı gözler 3. ayda ek gıdaya başlayanı övünerek tavsiyelerde bulunup başlayın diye millete akıl vereni gördü🙈 cidden üzülüyorum el kadar bebeklere sindirim sistemleri pert oluyor. Erkenden ver, herşeyi yesin , damak tadı oluşsun , ileride yemez yemek seçer ! tamamen HURAFE🤓😋