13 ay 18 gunluguz bir haftadır herşeye ağlıyor sanki iki yaş sendromu gibi şimdiden mi basliyor yoksa napicam kucağima gelmek istiyor ağlayarak geliyor sonra inmek istiyor yine ağlayarak. Sürekli dışarı çıkmak istiyor. Kapıya gidip agliyor yani çıkalım diyor kısaca. Siz üstesinden nasıl geldiniz bu durumun.