Aynure1992 kizlar ne zaman dogurdunuz cocugunuz ne zaman oldu. Olmasi icin neler yaptiniz ne oneriniz varm yardimci olursaniz sevinirim
_____ Aynure1992 ben ilk başta 2 aylık evliyken hamile kaldım sonra o canlanmadı kürtaj oldum onun üzerinden 2,5 sene sonra hamile kaldım tekrar şimdi 6 yıllık evliyim neredeyse 2 tane oğlum var 🤲
Selinglr Aynure1992 meridvenleri cıktım zıplaya zıplaya yerleri elimle sıldım hurma yedim cömel kalk yok banamısın dmeedi 39 haftada ama 0 acılmam vardı bende beklemedim daha sezeryana yattım 😂😂😂
Babybabynihal Aynure1992 hurma, merdiven inip çıkma, yer silme, ilişki. Özellikle ilişki oldugu günğn ertesi nst 100 çıkmıştı bir haftaya sancı geldi
Egehaninannesii Bişey yapmadım evlendigim ilk ay oldu korunuyorduk. Ama kürler falan var. Benim kuzenimin 14 yıl olmadı sonra bir türbe ziyareti yaptı orda çocuk dilemiş ve çocuğu oldu tabiki bunlara inanmıyorum ben. Çocuk mu istiyorsunuz ne zamandır olmuyor?
Egehaninannesii Bir saniye yanlış anladım sanirim hamilesiniz doğumunuz yakın kusura bakmayın açıklayıcı olmamış pek😂 Valla ben pilates topuyla ne hareketler yaptım comel kalk sıcak duş ama gelmedi sezeryan oldum
Selinglr Egehaninannesii ay aynı 😂😂😂 sıcak sulardamı kalmadım cömel kalk merdiven cık yok ya ağrıdamı olmaz 😂😂
YazarAnne Ağrıdan sıcak sudan çıkamıyordum. Ama açılma olması İçin secdede kaldım hep doktorum tavsiye etmişti gerçekten işe yaradı bende.