Deryadila25 Kızlar kızım dün 3 ayını bitirdi akşamdan beri son ses bagırıyor artık sesinimş tanıyor ne oluyor bilmiyorum ama hem gülüyorum hemde bogazı agrıyacak diye susturuyorum cocuk dunden beri hem gülüyor hem son ses bagırıyor 😂
Karaninannesi33 Deryadila25 aaa bizimki de 3 aylık öyle bağırmadı hiç nasıl bir bağırma ağlama gibi değil mi?
bikerem Deryadila25 off bayilirim o sese.7.5 aylik oldu oglum yerliyersiz cigliklar atar,asigim aşıkkkk
fernweh Deryadila25 4,5aylık hala beyfendinin çığlıklarını dinliyoruz 😅 genelde çoook heyecanlandığında bağırıyo susmadan
Lidya-t Gayet normal sesini keşfediyor susturmayı denemeyin bile faydasız em az 1 ay sürüyor bağırmaları
Lidya-t Deryadila25 Ben de sesi kısılacak susacak diye bekliyordum yok bağırdıkça daha gür çıkarıyordu iki susturayım dedim yok bildiğini okudu😀
Deryadila25 Lidya-t ben konuşuyorum seviyorum susturmaya calışıyorum ama sinirlenşp iyice yukseliyor😂
Meraklianneee Deryadila25 çok normal canım benim kziim 9 aylık hala aynı kendi kendine bagiriyo konusuyo bunları yaptığına çok mutlu oluyo
Israoxgul Merhabalar benim bebeğimde üç ayını bittirdi dün bir kaç gündür son ses ağlıyor acaba benimki de ağlamayımı keşfediyor😔 durup duruken birden ağlıyor hiç böyle yapmıyordu aynı sorunla karşılaşan var mı ?
Deryadila25 Israoxgul benimkide oyle yaptı işte heryerden okudum sesini kendini keşvediyor diyolar doktorlar
Sinmmmmmm Israoxgul merhaba atak haftaları oluyor bebeklerin internette atak haftası hesaplama yazın cocugunuzun dogum tarihini soracak onu girin belki de atak haftasındadır bizde de oluyor öyle korkulcak bişey yok atak haftasında bizimki ❤️☺️