İşe başladığım için gündüzleri bebeğimi emziremiyorum. İlk işe başladığım da sütüm çoktu 2 3 içeceği sütü sağıyordum 2 ay oldu işe gireli ve artık tek sefer sağıyorum 2 göğsümden sadece 30 cc süt geliyor bebeğim 7 aylık daha hiç sütü böyle azalıpta çoğalan var mı varsa nasıl çoğaldı 😞😞