Annebebek58 Bebegim 10 aylik son 2 3 aydır kabız doktora goturdum yediklerinden olur ek gidaya yeni alisiyordur dedi Oda ic acici bise demedi Sizce ne yapmam lazim bu durumla karsilasan var mi ?
Zelisblt Annebebek58 poposunu zeytinyağıyla uyarırsanız belki yapar, yada yemeklerine zeytinyağı katın :)
Annebebek58 Zelisblt poposunu uyarmak iyi dgil diyolar ona alisirmis bu seferde Zeytinyagi da veriyorum ama yine de oluyor
Zelisblt Annebebek58 ilk defa kabız oluyorsa zorlanır kendi yapsa bir defalığına uyarıp yaptıktan sonra kabız olmamasına özen gösterirseniz sorun olmaz canım :)