2 aylık oğlum var sürekli sıçrayarak uyanıyor ve ağlıyor önceden sıçradığında ağlamıyordu ama bugün inanılmaz farklı bir durumda
aşı oldu verem aşısı o mu canını acıtıyor uyumuyor bile sabah 8 den beri ağlıyor 😔lütfen bana akıl verin ilk çocugum ve çok tecrübesizim