1prensannesi34 Kızlar bebeğim 1 yaşında grip ve öksürük oldu çorba yemiyor iştahsız ne yapmalıyım hiç yemiyor ağzını kapatıyor lütfen yardım edin
Honeyboy 1prensannesi34 canım yanlış bilgi midir bilmem ama bi doktor hastayken yememeleri çok normal vücut mikroplarla savaşıyo iştahsızlık olması normal demişti inşallah yedirebilrsin yoğurt felan yedir sevdiği şeyleri yada meyve
1prensannesi34 Honeyboy ay kuzm hiç yemiyor ya bnde aç kalıyor DİE rahatsız oluyorum geceleri uyumuyor sağol kuzum @
Lidya-t 1prensannesi34 Bir kaç günden bir şey olmaz hastayken yiyemiyorlar.Emiyorsa emzirin .Diğer türlü zorlasanızda yemezler