Merhaba sevgili annişler bebeğim cuma günü bexsero menenjit aşısı oldu pazar akşama kadar ateşi devam etti pazartesi akşam fark etmedim ama salı sabah yüzü kıpkırmızıydı döküntü başlamıştı sanki arttı bugpnde dün acile götürdüm döküntü dediler neyden kaynaklı hiçbir şey söylemediler sizlerde de böyle bir yan etki oldu mu var mı etrafınızda duyduğunuz falan