Nikolandd benim kızımda aynen anlattığınız gibi bazen çok aşırı sinirleniyor ağlamaya bağırmaya başlıyor sakinleştiremiyorum. Onlar bence herşeyin bilincinde çünkü herşeyi anlıyorlar artık ve herşeyi ağlamayla yaptırmak istiyorlar. Zaten kızımın ağlaması yıprattı beni bu kadar o ağlayınca bende üzülüyorum ne yapıcağımı şaşırdım