Merhaba Hanımlar oğlumun poposunda birazcık pişik var Normalde sudokrem ve hametanla geçiriyordum ama geçmeyince travazol krem kullandım. O da geçirmedi ve biraz çoğaldı yeşil arko kremi burada burada duymuştum acaba bir zararı olur mu kullanmanın bir bilginiz var mı bu konuda?