fndmtlu hayir degil tabi ki. Hic almayan ya da sinirin altinda bebekler icin bi takim alerji idrar vs testleri yapilir,gelisim geriligi var ise raporlu mama cikarilir. Ama siz bugrupta da degilsiniz. Bu ayyine takip edilir gerekirsedoktorunuz mamaya da yonlendirir. Bariz bi kilo alimi dususu yasanirsa( bir onceki aydan %70 eksik kilo alirsa. Yani son ay 600 gram almissa bu ay 180 gram irsa mama der zaten). Annesutuileilk 4ay 500 grama kadarkilo alimi normal gorulur