Ben nerdeyse bin liraya yakın ücret ödedim daha da vurulacak iki doz var yani bu da yeniden verilecek 2 bin lira demek valla Allah garibanın yardımcısı olsun bende kiradayim çocuk için her şeyi yapmaya çalışıyoruz ama olmayan ne yapacak onların ki çocuk değil mi çok üzülüyorum valla her şey o kadar pahalı ki