Merhabalar anneler.. 10 aylik yeğenimin kulağında 1 günde sert kist benzeri birsey cikti. Yaklaşık 5 6 hastane gezildikten sonra Hacettepeye yatırdılar. Bir sürü test film ve bugün notrofil değerinin çok düşük olduğunu, diğer degerlerinde( lökosit, lenfosit) sikinti olmadığını ancak ilik alacaklarını söylediler?benzer durum yaşayan anneler var mıdır? Ne olacagini bilmeden kestiremeden beklemek cok zor. Allah kimseye göstermesin. Benimde 1,5 yasinda bir bebegim var