Bugün itibariyle 6 aylık olduk sürekli çığlık atıyor bebeğim huysuzlaştı iyice dişlerden mi yoksa sütüm mü yetmiyor bilemiyorum ya ek gıdaya başladım azar azar veriom bişeyler çok da iştahlı yiyor maşallah güzel de uykusu.Ama bu çığşığın ve huysuzluğun sebebini anlsyamadım var mı benim gibi olan ?