Merhabe bebeğim 5 ay 11 günlük yaklaşık 2 ay önce bebeğim bacağında iki üç tane döküntü izi gördüm sonra bunlar çok olmamak kaydıyla çoğaldılar kolunda göğüsünde sırtında ikişer üçer tane çıktılar ve iyileşme yok 2gün önce de ilk iki kakasında kıl şeklinde kan vardı. Endişelenip dr götürdüm dr hiç bir test yapmadan direk inek sütü ve ürünlerini kes dedi . Bende tereddütte kaldım . Aranızda böyle bi durum yaşayan varmı . Başka bi dr götürmelimiyim .