Kızım 40 günlük oldu 2 günde bie hastaneye gidiyoruz gaz sancısından ne yaptıysam fayda etmedi doğduğundan beri 5 kere lağma yapıldı o da zararlı bebeklere ne yapıcağımı şaşırdım siz hangi damlayı kullanıyorsunuz memnun musunuz? Yardımcı olursanız sevinirim