Meryemtuysuz Kızlar oğlum 7 aylık emzirirken nargile içmenin bir zararı olur mu sizce dumanını içimede çekmiyorum
Kadifemsii Meryemtuysuz çok zararlı canım sigara tavsiye edilmiyor ki nargile sigaradan da zararlı içmemenizi öneririm
Unknown Meryemtuysuz Dumanını içinize çekmeyecekseniz içmenize de gerek yok bence. 😬 Sigaradan daha zararlı bi müddet uzak kalsanız daha iyi olur.
Kagansmother Yani bi kac ay daha içmeden durulabilir diye düşünüyorum memeden kesince içersiniz pasif icicilik bile etki ediyor