MinikAdaninAnnesi bu dönemlerde uyaranlara dikkat ettikleri için kısa süreli emiyorlar ama emiş güçleri arttığı için kısa sürede ihtiyacı kadar emiyorlar endişe etme ben de yaşadım memeye alır almaz bağırırdı ayakta zıplaya zıplaya zorla emzirdim Bi süre, bazen sağdım biberonla ağzına sıktım keyfi iyiyken biberonu çiğniyor, yattığı yerden ağzına mememi verdim öyle mecbur emiyor, böyle böyle atlattım bu dönemi atak dönemi bu ama geçiyor merak etme sabırla dene, bu arada 4 aylık 7kiloydu bebeğim 3 aylık 6500dü 500 gr almış normal ddi doktor, 3.5 aylıktı atak döneminde, şuan 4+22 günlük hala arada meme reddi yaşıyoruz ama direniyorum Bi şekilde emziriyorum ya da sağıp veriyorum