Semrakrbck Bebeklerde meme şişmesi neden olur acaba bebeğimde var ve kızarmış doktor dokunmamamızı söyledi ama dokunmadığımız halde çok şişik ne zaman geçer acaba
Kucucugumdogam Semrakrbck 3 aylık kız bebeğim var doktora sordum anne sütü aldığı için hormonlarınız geçiyor zamanla geçer ama 2 yaşa kadar sürebilir demişti korkulucak birşey değilmiş yani
Sevgiiiiiii Semrakrbck merak etmeyin canı yanmıyormuş benim kızımda da ilk doğduğunda vardı doktor göstermek için sıktı süt toplamış hiç bişey yapmadım kendiliğinden geçiyor
Vera1810 Semrakrbck onu bilmiyorum canım ama burda biri bırı yazdı dr dokunmayın demıs kaynanası sıktımış enfeksiyon olmus orası.
ikiKudurukAnnesi Semrakrbck normal canım her bebekte olur eskiler ovarlarmış ama şimdi doktorlar dokunmayın diyor geçiyor zamanla
Prensesannesiiiiii Semrakrbck normal canım süt durmuş benim kızımin da oldu yeğenimin de en geç 1 aya kadar geçiyor
Semrakrbck Kucucugumdogam benimde ilk çocuğum onu öyle görünce endişelendim doktor da dokunmayın dedi
Semrakrbck Sevgiiiiiii inşAllah hemen geçer banyo yaparken korkuyorum ya bide göbeğinde kan geliyor hafif leke gibi sordum bunada normal dediler
YazarAnne Yeni doğan bebeklerde oluyor. Benim kızımda da vardı. Doktor dokunmamamızı zamanla geçeceğini söyledi. Hamileyken fazla hormondan mı ne oluyormuş yanlış söylemeyeyim şimdi. En geç 1,1.5 seneye geçer dedi. Zaten yavaş yavaş da gitmek üzere 🌺