Kızlar bebeğim 3 gün sonra bir aylık olacak kolik bebek ve gaz sancımız çok bunun için kolye mi almalıyım bileklik mi bilemedim daha küçük yA boynuna oturur mu yatarken çıkarmak mı lazım ya da bileklik takıp ilerki zaman da kolye mi kullanmam Lazım kullanıp faydasını gören varsa bilgi verebilir mi bana güzeller🙏🏼🙏🏼❤️❤️