Kizlar merhaba , dün sol gogsum sancimaya acimaya baslamisti. Anladim mastit olacak diye hep ondan emzirdim .gece yatinca ateşim cikmaya basladi. Bugun hala düşmüyor 38 derece civarinda. Gogsumun acisi gecti ama atesim düsmüyor ne yapmaliyim. Ates durucu ilac almalimiyim . Tavsiyeleriniz nedir . Yanimda kimse yok hastaneye gidemedim