bahartadinda sütüm gelmiyor neyaptıysam işe yaramadı 1 haftalıgız. bastan beri mama veren anneler pişmanmısınız ? ben dayanamıyorum onu aglarken görmeye.6saat emzirdigim bile oldu
Gamzeemm bahartadinda gonul rahatligi ile ver ac kalmasin bebegin ben dogum yaptm sut oldugu halde 25 gun emmemisti mecbur mama icti
Magnolina bahartadinda Daha çok erken. Ver tabi mama. Benim de sütüm az önce meme veriyorum sonra mama
Remkoc bahartadinda hiç sütun olmuyorsa bebeğin aç kalmasından büyük pişmanlık olur mu keşke mama verseydim de doysaydi daha kotu bı pişmanlık karnı doysun Allah sağlık versin herkesin sütü olmayabiliyor benim 3ay vardı şuan çok azaldı mecbur mama meme gidiyorum hayır emsin mama vermiycem diye düşündüm ilk zamanlar bı ay boyunca gram kilo almadı çok ağladı açmış yavrum
bahartadinda ikiyigitannesi veriyorumarada ama emmeyi ynutuyor emzirmeyede calısıyorum emdikce süt gelir diyorlar
Deniz92 bahartadinda canım eds yöntemini kullan memeni unutmaz. Medikalden emzirmek için yenidoğan kırmızı renkli katater al kullan. Ben öyle yapmıştım mama verirken unutmadı gögsümü. Hem de gögsünü uyarır emdikçe süt yapımı olur
Asel-pinar Canım önce emzir emiyorsa emmiyorsada teklif et . Ardına mama ver ama önce hep teklif et memeni emdikçe gelir süt . Mama vermemezlik yapma ama ya şırınga kullan yada Eds yöntemi ile ver canım ❤️💋
Noblemom Benimde 3 gün gelmemişti sonra afedersn göğüslerimi kaynar suyun buharına tuttum üzerime battaniye kapatıp sonra da sağa sağa geldi inşallah gelir mama vermiştim halada veriyorum yeterki sağlıklı olsunlar ♥️
Ecrinbzkrt bahartadinda pişman degılım gelmeyen sutu me yaptıysam halada getırtememıstım dırek mamaya donduk cocuk tabı ac kalmasın hem yenısın sarılık olmasın cnm tabı mama ver 1yasındayoz hala mama alıyor
Snmk1 Benimde 4 aylık. Son 2 aydır kilo alışı çok az. Başlayacağım mamaya bende. Aç kalması daha mı iyi. Önce anne sütü sonra da mama vermeyi düşünüyorum. Kullanan anneler Hangi marka mama önerirsiniz. Sindirimi kilo aldırışı ve içeriği hakkında.