Dün gece karnı ağrıdu anladığım kadarı ile, kastı kendini ayağında ortez var onu çıkartmaya çalıştı vs. Daha sonra birden ateşi çıktı. 38 dereceyi geçmedi. Zor ölçtürüyor o ayrı 🤦🏻♀️ şimdide yine ıkınma sesleri çıkarttı, baktım ki ishal noldu birden anlamadım. Diş olabilir mi ? Hala ateşi devam ediyor.
Dipnot:18 aylık.