MelekAnnesii zeynepduha bebeğine yettiği kadar sut üretimi yapması demek ilk baslardaki doluluk olmaz agri olmaz demek
Unknown zeynepduha Yumuşayıp, yeteri kadar süt üretiyorlar. Eskisi gibi dolu dolu olmuyor. Benim 6. Ayda falan terbiye oldu. 🥴
MelekAnnesii zeynepduha yok yok olmuyor normale dönüyor hersey meme için aslında 🤣 benim 2 ayda falan tamamen düzene girmişti
MelekAnnesii zeynepduha ne kadar oldu doğum yapalı sizin dönecektir mutlaka başta biraz sıkıntı oluyor ama düzeliyor 🥰
MelekAnnesii zeynepduha Masallah Rabbim en güzel günlerini göstersin hayırlı evlat hayırlı kul olsun minik meleginiz 😍
zeynepduha MelekAnnesii çok teşekkür ederim sizin de inşallah bir an önce memeler de terbiye olsun diye dua ederseniz çok sevinirim çok ağrı yaşıyorum çünkü
Unknown zeynepduha Evet 2 kez geçirdim. Kanlı sağımlarım oldu. Sağmasam mastit riski , sağsam sütün daha da artma korkusu derken atlattık çok şükür.🥲
zeynepduha Unknown darısı bana inşallah dua edin lütfen sol mememde çok ağrı var ve mastit geçirdim bir kez,bir kez de ucundan döndük çok korkuyorum
Unknown zeynepduha İnşallah bi an önce atlatırsınız. Rabbim düşmanımın başına bile vermesin çok kötü çok. 🥺
21idil Benim 4 ay oldu hala terbiye merbiye olmadı yaaa ne sütyen ne kıyafetler olmuyor memeler kocaman öok canım sıkılıyor bu duruma