Cemrebebek Merhaba anneler bişey öğrenmek istiyorum. Doğum parası anneye ayrı babaya ayrı mı yaTıyo. Yatıyosa da babaya nekadar yatıyo bilginiz varmı
yagmurum_53 Cemrebebek hayır tek kişiye yatıyor 300 TL anneye gönderiliyor baba alamıyor. süt parası babaya yatıyor yani bn çalşmadgm için eşime yattı. ama doğm parasını ben gittim aldm pttden
htceee98 Cemrebebek ayrı ayrı yatıyor anneye doğum parasi 300 TL eğer ilk çocuksa.babaya ise süt parası 202 TL yatıyor biz böyle aldık TC kimlik ile pttden
Eren10 yagmurum_53 17mayısta başvuru aşamasında diye başladı hala yok e devletten yatınca yattı olarak görünür mü biliyo musunuz
Kucucugumdogam Ben hiç sigortalı çalışmadım doğum parası süt parası alabiliyor muyum? Bilgisi olan yardımcı olabilirmi acaba
htceee98 Kucucugumdogam süt parası sigorta varsa eşinizin alabiliyor.Ben çalıştım ama hamile olunca bıraktım işi yine aldim