Kızlar normalde prima aktif bebek kullanıyorum fakat külot bez denemek istiyorum. Primanın külot bezleri de biraz pahalı haliyle 😀sleepy denemek istiyorum ama kaç numara almam gerekiyor bilmiyorum. 5-6 aylıkken falan bir ara sleepy cırtlı bez kullanmıştım çok sevmememiştim bacaklarına lastik izi yaptığından dolayı oturup kalıyordu her seferinde. Sizce sleepy külot bez nasıl kullananlar yardımcı olabilir mi lütfen 🥰 sızdırma,taşırma,karın ve bel bölgesine bacaklarına lastik izi yapıyor mu? Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻