Mertin_annesi bebeğim oyun halısındayken karşısına geçip muhabbet ederek saçımı düzleştiriyorum, öyle hızlıca olduğu kadar😅 haftasonu annem felan gelirse ya da haftaiçi akşamüstü 1 saatliğine bırakıp kalıcı ojeye gidiyorum 1 ay rahatım. Ayda 1kez 1 saat manikür padikür kaş vs yetiyor bana. Kanguruya koyup yemek yapıyorum cok durmazsa. Duracak gibiyse otomatik ana kucagına koyuyorum mutfaga alıyorum kızımı öyle yemek yapıyorum. Büyük temizlik için 3 haftada bi yardımcı alıyorum. Toz alma felan her gün bi yeri hızlıca yapıyorum zaten çok eşyam yok. Süs eşyam hiç yok sevmem. Böyle böyle halloluyor. Benim kızımda uykuyu pek sevmez 3 ay 6 günlük. Ayak uydurmayı yavaş yavaş öğreniyorum sanırım.