Hlal yaptirdik canim tek doz 449.5 tl vermistik 2 dozuda bitti 3.cu dozunu bekliyoruz sadcee bexero icin diyorum bunu 😏 bende ayni seyi dusunuyorum hadi biz bir sekilde yaptirdik ama durumu olmayanlar nasil yaptiracak devlet pahali diye karsilamiyor ama buna bir cozum bulunmasi gerekiyor artik