irem93
Benim iki kez bastırdılar. Zararı var mıdır bilmem ama çok öğürme geldiği için düzgün ıkınamıyordum, bebeğim biraz sıkışınca bastırarak çıkardılar ve iyi oldu benim için, bebeğim sıkışık kalsa iyi olmadı sonuçta 🤷🏼♀️ Biraz da kolayıma geldi gerçekten ıkınamıyordum, başta hazırlıksız olduğum için nefesim kesildi ama ikinciye hazırlıklıydım sorun olmadı. Genel olarak kolay bir doğumdu aslında benim için sorun yok 🥰🥰