Karam38 Esen canım 10 güne kadar normal bazen benimki 3 4 gün yapmıyor doktor normal dedi hem yarıyormuş sütun öyle olunca korkma
Hayrunnisa Benim kızımda 3 ay 16 günlük hergün düzenli kakasını yapıyoruz fakat bu aralar kakasının rengi yeşile döndü ( sadece anne sütüyle besleniyor ) sebebini bilen var mı
Agg0207 Hayrunnisa çok tatlı yiyorsan veya bebegini üşüttüysen yeşil olur yada gıda alerjisi varsa ama gıda alerjisinde jel gibi oluyor kaka