Arkadaşlar geçen gün de yazmıştım kanımda enfeksiyon düzeyi 262 lerde diye sebebi apandistim içerde patlamış ve ben farketmemişim dün ameliyat oldum bugün enfeksiyon düzeyim daha yüksek çıktı 340 larda doktor dün ameliyat olduğun için dedi ateşim baya düşmüştü normal düzeye ama şu an az az yükseliyor var mı içinizde böyle ameliyat olan acaba bu durum ne zaman düzelir.