Tobby19 Merhabalar, antibiyotik kullanırken sütü azalan oldu mu acaba? Olduysa Bu geçici bir durum mu hiç tecrübe eden annemiz var mıdır?
jap Tobby19 benim kesilmemişti, azalmamıştı. Ama azalsa bile geçicidir. Antibiyotik vücuttan atıldıkça süt de artar diye düşünüyorum
betulk Tobby19 aynı sıkıntı şuan bende de var. Antibiyotik kullanıyorum ve sütüm epey azaldı. Sizinki sonradan düzeldi mi ?
Tobby19 jap umarım öyle olur, yani normalde süt problemim hiç olmadı çok şükür ama 2 gündür dişim için antibiyotik kullanıyorum sanki birden sütüm çekildi gibi ama belki de yorgunluktan vs de olmuştur, teşekkür ederim🌸
Tobby19 betulk evet evet çok şükür bir sıkıntı olmadı, tekrardan eski haline geldi, bol bol su içerek antibiyotiğin etksiini hafifletmeyi ihmal etmeyin geçmiş olsun🌸