fatimaozel
Eb1
ZehraSareMom ya inanın şuan elimde samsung huawei falan olsaydı bu soruyu hiç sormaz, hiç düşünmez direk değiştirirdim ama sizin gibi düşünüyorum o yüzden zorlanıyorum.şöyle bakılacak karşılaştıracak olursak telefon 2021 çıkışlı, ıphone şarj konusunda artık beni çok zorluyor. Ve şuan arızası var tamire gidecekti normalde ama eşim böyle bir teklifte bulundu. Ama ıphone diyoruz işte 😬