Merhaba sevgili annelerim bebeğim yedi ay 13 günlük doğduğundan beri meme reddimiz var zaman zaman yendik fakat bu kalıcı olmadı o emmedikçe hem stresten hem de göğüs çalışmadığı için sütüm çok azaldı annem ve diğer yakın akrabalarım 2 saatte 1 sağma bırak göğsüne biraz sütlü olsun dedikleri için tabi benim de cahilliğime denk geldi sağımda yapamadım şu anda her şeyin doğrusunu biliyorum fakat sütüm gerçekten çok az ve bebeğim hala beni emiyor çok nadirdir emdiği ve çok kısa süre birkaç saniye emip bırakıyor tekrar emiyor falan bundan sonra sizce tamamen Akışına bırakıp mama ile devam etmeliyim yoksa sıfırdan başlayıp neredeyse süt gelmeyen göğsüme 2 saatte 3 saatte 1 sağım yapıp çoğaltıp ma içti ürünleri anne sütünü o şekilde mi vermeliyim bıktım artık bu kararsızlıktan siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız