Lina21 mağazacıyım ben özel sektörde. Evet normal şartlarda dediğiniz gibi oluyor. Yullık izin kullanmak isteyen yılık izin. 6 ay ücretsiz hak her iş sektöründe var diye biliyorum. Yasal hak çünkü. Maddi açıdan zora girmiyorsa anne çalışmıyor. Ama bu pandemi olunca şirket o ücretsiz izne çıkarınca sistem sanırım direk kısa çalışma ödeneği yaptı beni. 6 ay ücretsiz doğum izni diye aratın google da detaylı bulursunuz