Merhaba annelerrrr acaba hangi bulaşık Makinesi tabletini kullanıyorsunuz . Fairy pilatinum kullanıyorum yıkama bittikten sonra yoğun bir detarjan kokusu geliyor bardakları kullanacağım elimde bi daha sudan geçiriyorum. Sizinkiler de öyle mi ?
Önermek istediğiniz kullandığınız markalar nelerdir öğrenmek isterim ✨🙏