Gul20 Egesmom05 Canım okuduğuma göre bebiş aç değil yani bence çok bile emziriyorsun gun de 10 bez bence çok fazla çok da kusuyor demissin zaten fazlasını da çıkarıyor bebiş huysuzluğu çok emdiği için gaz sancısından olabilr belki canini sıkma yani
Egesmom05 Gul20 galiba çok yiyor ondan rahatsız bir şekilde düzelteceğim mamayı da dayadım çocuğa tecrübesizlik işte😢