Kizlar doktorum yazın balık yağı verme dedi. Yazın verilmezmis. Balıkta yazın çok tüketilmiyor. Biliyorsunuz. Instagram’da takip ettiğim ünlü bı çocuk doktoruda yazın balık yağı kullanıma devam edilmeli yazmış. Kafam iyice karıştı. Sizin doktorlarıniz bu konuda neler söyledi? Yazın yüzey balıkları pek olmuyor sanırım. Siz yine de veriyor musunuz?