DoruKalpp valla ben de şoktan almıştım canım nedense mama sandalyesine dünya kadar para vermek aşırı anlamsız geliyor bana. Büyüyünce çok oturacaklarını düşünmüyorum zaten.
ek gıda için de wee baby nin silikon başlık kaşıkları baya iş görüyor ilk etapta. Önlük al bol bol. Cam rende henüz almadım ben gerçi ama alıp kullanmayı deneyeceğim hemen. Bi de meyve süzgeci benim işime yaradı fazlasıyla. Yıkayıp buzdolabına koyuyorum dişi çok kaşındığında eline veriyorum baya oyalıyor rahatlatıyor onu. Yoğurt pek sevmez ama onun içine koyup eline veriyorum öyle emerek yiyor.