Hanımlar bebeğim 5 gun sonra 2 ay olucak İnşaAllah
Az önce uyuyorken onu izliyordum fark ettim de nefes alışı tuhafıma gitti tüm bebekler mi öyle acaba merak ettim
Nefes alırken karnı yukarı çıkıp iner ya 5 saniye oyle oluyor 5 saniye fln karnı duruyor nefes alıp vermiyor gibi yukarı aşağı çıkmıyor
Anlatabildim mi umarım anladınız beni
Halen de izliyorum hep öyle dedim belki Bi defalık yok
Tüm bebekler mi öyle merak ettim tedirgin oldum doğrusu ? Bebekler nasıl nefes alıp verir yardımcı olursanız sevinirim