Reyna garip bir sekilde üst kismi da şiş,hani üst kisim eninde sonunda iner ya benim o kisim bile sis duruyor. Alt kismi zaten sarkik. Spor yaptim kuculmedi, sıfır. O yuzden gittim. Diastas recti çıktı. Bir de bu forum da bir anne bahsederken de görmüştüm daha önce. Mekikk,plank gibi hareketler calismak diastas recti olanlarda, küçükltmek bir yana daha da genisletirmis açıklığı. Bu hareketleri yapmam da yasakmış.