serifetasbas Merhaba öncelikle bebeğim 6 ay 13 günlük bundan öncede arada yapıyordu unutmuştu şimdi tekrar yapıyor uykuda yapmıyor ama uyanıkken arada böyle derin nefes alıyor hııııhhhh yapıyor normal mi sizin bebişlerinizde yapıyormu yada yapıyormuydu
Mom987 serifetasbas Bebekler hızlı nefes alır verir özellike ilk 6 ay fizyolojik bir durum. Burnu da tıkanmış olabilir
serifetasbas Mom987 İnternetten araştırdım biraz buraya da yazıp sormak istedim sanki nefesi kesiliyomuş gibi yapıyor hergün temizliyorum özellikle o hareketi yaptıktan sonra teşekkür ederim içimi rahatlattınız ilk bebeğim sizin gibi tecrübeli annelerden öğrenmek güzel ne kadar araştırsak da okusak da insan yorum bekleyip destek istiyor☺️